Dag 29 med itrim

2 kommentarer
Dag 29 redan... Barer och shakes ger ett ganska smidigt liv måste jag säga. Det där med måltidsordning kommer inte direkt i första prioritet just nu.
 
Jobb i 390 idag. Helt slut nu. Imorgon är också en dag som kommer bestå av möten möten möten. När ska man liksom hinna jobba? Och när ska man hinna ta hand om sin personal?
 
Tycker kroppen har stannat av helt. Kanske beror det på att ingen träning sker. Hoppas jag kan smyga igång i helgen men bara en trappa ger mig grava problem just nu. Jag har däremot börjat trappa ned de höga doserna kortison så om inte annat borde jag bli mindre svullen av det. Om jag har rätt eller fel, ja det visar vågen imorgon.
 
 
Antal steg: 10783
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Känner också att maten bara rullar på, supersmidigt och lätt. Nästan så man våndas inför att börja äta och laga mat igen :)
MariaG

Svar: Lite så ja :) Skönt att kunna ha en bar i väskan eller surpla shakes på stående/gående fot.
Frk M

2 Lena:

skriven

Tyckte mitt också stannade av och att det även kändes i kroppen. Men rätt som det var så satte den igång att tappa vikt igen.
Sen får du kanske det lite svårare med kortisonet för visst sväller man lite av det???

Vi kämpar på... Det får ta den tid det tar ;0)

Svar: Vägdes idag. Väldigt nöjd med viktminskningen då jag inte heller kunnat träna.Ja, kortisonet är hyggligt mot en om man så säger :(

Självklart kämpar vi på! Viktigast är att nå målet inte att vara snabbast dit :)
Frk M