Dag 30 med itrim

2 kommentarer
Dag 30 och första gruppträffen med ny vägning.
 
Vet just inte om första träffen gav så mycket så det kan gå båda håll framöver. Inte så att den som ledde det gjorde dåligt ifrån sig utan mer om innehållet som inte gav så mycket. Men jag är inte negativ heller. Vi är ju alla på olika nivå i livet, tänk etc. och framförallt varför man är där man är.
 
Passade också på att boka om konditionstestet för hundrade gången. Det verkar som att det aldrig kommer bli av just nu då jag inte repar mig.
 
Vägningen var lyckad. Har nu gått ned 6,6 kg på 30 dagar och det utan träning på sistone. Väldigt nöjd.
 
 
Antal steg: 11202
 
1 MariaG:

skriven

Hoppas du får mer "nytta" av de gruppträffar som kommer framöver. Sen är det ju så viktigt vem som håller i grupperna, tyckte vår Sofia var "medryckande", däremot funderar jag på att ev byta ut min coach, antar att man kan göra det, kändes lite som om hon inte var på "min nivå" att personkemin inte riktigt stämde där....får se hur jag gör.
GRATTIS till de tappade kilona, superbra jobbat med tanke på att du inte kunnat motionera och att du mått dåligt!!
Vi fortsätter kämpa :-D
Mariag

Svar: Tack!
Visst borde man kunna byta coach om man tycker det inte riktigt stämmer. Man köper ju en tjänst liksom. Samtidigt så får man ibland ge saker lite tid tänker jag speciellt då det handlar om att belysa saker man inte varit bra på :) Men viktigt att det stämmer.

Det kommer säkert bli jättebra med gruppträffarna. Blev bara lite förvånad över hur "tomt" innehållet var igår.
Frk M

2 Lena:

skriven

Bra jobbat med vikten! Tycker du är duktig som bara väger dig på Itrim som man "ska" göra.
Jag var också på första gruppträffen igår. Tror nig att innehållet blir bättre när gruppen blir mer inarbetad.
Meningen är ju att man ska träffa samma människor under ett års tid och då vill de nog lägga fokus på att man ska "lära känna" varandra i början.
Både du och jag har ju kört dieten ett tag och är redan lite inarbetade i tänket. Vissa kanske precis har börjat och fattat beslut om att gå med i Itrim för bara någon vecka sen.
Jag hoppas att mötena kommer att ge mer matnyttigt för jag kan hålla med dig om att det var lite fattigt på den biten.
Men som sagt, eftersom det är många träffar kvar tror jag de lägger fokus på gruppen så att man ska våga öppna sig och prata och att det ska bli bra stämning, men vad vet jag ;0)

Svar: Ska och ska :) Man ska göra det som passar en bäst!
Spännande och se hur många som kommer gå på träffarna, hur många som droppar av etc. Vet inte om jag hört antalet % avhoppare för itrim. Visserligen dyrt men samtidigt tror jag långt ifrån alla fullföljer.

Å visst är det så att alla är på olika nivåer. När jag satte mig i min grupp var det två tjejer där. En jättenegativ och en jättepositiv. Blev så full i skratt över konversationen som det gav. Jag menar om inte försöker se positivt på det så är det ju omöjligt att genomföra nästintill.
Frk M