Resultat 3 veckors VLCD

4 kommentarer
Imorse smet jag in på itrim på väg till jobbet och smygvägde mig då VLCD perioden nu går över i LCD.
 
På pricken -5 kg!
 
Tycker det är fantastiskt bra. Som jag skrivit tidigare går jag sällan ned i vikt i något rasande tempo. Till detta har jag ju inte kunnat träna på en vecka men lyckligtvis ser den snittmässiga vardagsmotionen bra ut.
 
Jag har inte rett ut alla begrepp på kvittot man får men lite bra är det ju att Fett och BMI går nedåt.
Vätska i inre organ har också gått ned men om det är bra eller dåligt har jag ingen koll på.

Någon som vet vad impedance är (motstånd i kroppen)?
 
Sen längst ned står det predictive weight denna har också minskat :o Vad kan det vara för siffra som räknas fram?
 
Framöver blir det vägningar varannan vecka vid gruppmöten.
 
 
 
1 Emma:

skriven

Tycker också att siffrorna är svåra att tolka... kan inte hjälpa dig där! Men du - grattis till ett fint resultat!

Svar: Tack Emma! Jag är nöjd med resultatet. Nu vidare på resan :)
Frk M

2 Anette:

skriven

Grattis till -5 kilo!

Svar: Tack Anette! Nu kör vi vidare! :)
Frk M

3 Lena:

skriven

Super 👍👍👍 5mjölkpaket mindre att bära på! Det är ju toppen 😊

Svar: Ja, ganska mycket då man tänker så :) Tack Lena!
Frk M

4 Anna Ahlvin:

skriven

Wow! Grattis :) Ni kommer att gå igenom kvittots alla begrepp på första gruppmötet. Fortsätt på din redan lättare väg så kommer resultaten i snabb takt!

Svar: Tack Anna! Jag längtar att kunna ställa alla frågor på mötet nästa vecka :)
Frk M