Dag 137 med itrim

En kommentar
Dag 137 med itrim en vilodag.
 
Idag har jag inte gjort många knop. Vilat min onda fot, sovit, lagade lunch, ville inte få ut så har inte lagat middag... åt en bar, spammat er med inlägg på bloggen, pratade med sällskapet, funderat på sällskapet och hur mycket han betyder för mig.
 
Imorgon hoppas jag det inte är så halt så jag vågar gå ut. Måste fylla på förråden :)
 
1 Lena:

skriven

Den här oönskade vilan kanske inte är så dum egentligen. Alla måste om att "röra på sig och träna" får du lägga åt sidan och bara ta det lite lugnt i några dagar.
Hoppas ändå att du är på bättringsväg :)

Svar: Igår var en riktigt lugn dag. Idag fick jag lite mer gjort även om jag var på liten yta. Kanske är det vad jag behöver men det är ju lite illa att man behöver fara ned för en trapp för det... :o
Frk M