Dag 144 och 145 med itrim

2 kommentarer
Dag 144 och 145 med itrim - hm vart börjar jag...
 
Igår hade jag en lugn förmiddag innan jag jobbade en stund för att sen bege mig på julkonsert med efterföljande middag och barhäng.
 
Julkonserten var Stjärnjul i Philadelfiakyrkan. Två fantastiska körer och sen Andreas Weise och Elisabeth Bengtsson med konfrancier Stefan Sauk. Kan inte bli bättre. Middagen var på ett gräsligt ställe men middagsgänget var trevligt så de fick gå bra ändå. Slutade med lite barhäng på bästa Griffins med gott vin.
 
Idag då... jobb jobb jobb. Ska försöka att bara jobba tom torsdag innan jag tar julledigt och då gäller det att få undan nu... vi får väl se hur det går. Har i alla fall webbshoppat lite hårprodukter. Älskar Revlons Nutri Color Creme produkter just nu. Ger liv åt mitt vintertrötta hår.
 
Ingen träning idag heller. Hoppas kunna börja till slutet av veckan rejält bandagerad då...
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Skönt att du kan "leva livet" lite mellan allt jobb.
Hoppas foten blir bättre snart, det är ju så segt att vara "skadad".
Lite hårlyx är aldrig fel, sånt är jag dålig på att unna mig.
Kanske kan få lite inspiration av dig ;0)

Svar: Jag är bra på att smita in med lite lyx också :) Det är till sånt jag rymmer när jag har mycket att göra.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Den där konserten hade jag gärna gått på!!

Få foten frisk först sen kommer du nog igång med motionen per automatik :-D
M

Svar: Den var verkligen bra. Jag går varje år :) Kanske en stockholmsutflykt för er nästa år?
Det kommer gå bra med foten men vad sjutton... hur korkad får jag vara som stupar ut för en trapp???
Frk M