Dag 7 med itrim

3 kommentarer
Dag 7 har snart nu passerat. 1v av VLCD perioden, dvs 1/3 av VLCD och 1/12 av hela resan med snabbdieten.

Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: tomatsopp vitlöks och pepparpreppad
Kvällsmål: choklad shake
 
Ännu en dag fylld av energi. Skulle till Furniterboxs showroom men drog en nitlott då de verkar ha stängt i kungens kurva. Hela huset de låg i var stängt och under arbete trots att det nästan är nytt. Fick i alla fall med mig 2 nya BH hem från twilfit. En med marginal nu och så en i nästa storlek nedåt vad gäller omkretsen. Det var halva reapriset så tyckte jag skulle passa på. 
 
Har därefter städat kyl och skafferi och gick därefter loss på samtliga skåp i kök samt badrumsskåp. Mitt i sprang jag på en fotvård också. Nytt ställe för mig vilket jag inte går tillbaka till!
 
Ännu har jag inte stått på vågen. Ska försöka hålla mig till halvtid av VLCD.

Antal steg: 5071 dåligt! Men regnet forsar ned och jag går inte ut...
 
1 Anna Ahlvin:

skriven

Bra jobbat. Ta vara på den energiboost som nu verkar infinna sig i din kropp. Jag hejar på dig! :)

Svar: Tack! Ja nu känns det som att kroppen är på väg framåt genom att jag återfått energin. Började dagen med ett itrimpass :)
Hur går övergången för dig?
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Hej! Jo tack bra:) Det är spännande med att börja äta mat med familjen och alla gamla smaker är som nya. Produkter sim jag förut ratat (typ keso och kokta grönsaker) smakar ljuvligt. Har möblerat om på köksbänkarna för att tänka nytt och inte hamna i gamla invanda matmönster. Det är roligt och helt klart något att ha som mål för din del framöver. Må bäst!

Svar: Roligt att höra att det går bra! All pepp till dig :)
Frk M

3 Emma:

skriven

Hihi, tänkte precis att det var "orättvist" att du redan kommit till dag 7 (8 idag?) - tills jag insåg att jag är på dag 12. Vad fort det går! Rätt vad det är får vi äta vanlig mat igen. Både längtar och fasar, är inte redo för det än. :)Förresten har du köpt boken de säljer på Itrim? Den heter något med hjärnspöken och är skriven av en som gått på itrim. Riktigt bra!

Svar: Ja, visst går det fort! Hoppas den känslan håller i sig hela tiden och när man tittar på vågen :)
Jag har inte köpt boken. De har den inte på mitt itrim men har frågat efter den. Tänkte kika på itrim vid jobbet om det har den. Annars går den ju också att beställa. Men jag har förstått att den är bra när jag läst på nätet.

Psst! Du har ju gjort mer än halva vlcd tiden! Heja!
Frk M