Resor

Kommentera
Jag sitter och kollar på resor. Parallellt googlar jag för att få omdömen. Svårt att hitta något riktigt konstruktivt. Allt missnöje man ser är det verkligen så dåligt eller är det för att man har andra förväntningar? Klart det är en kombination.
 
Själv reser jag på olika sätt. Ibland räcker det med enkelt och rent. Ibland vill jag ha lyx. Men bokar jag enkelt och rent kan jag inte förvänta mig lyx. Med enkelt tänker jag tex 3-stjärnigt med de flesta bekvämligheter och ibland tom AI koncept. Lyx ja då ska det vara lyx. Men oavsett så vill jag ju ha trevlig personal, god service, bra mat etc även om jag inte förväntar mig olika grader beroende på vad jag bokat. Jag är en van resenär som både åker charter och reguljärt där jag plockar ihop min egen resa.
 
Har nu hittat en billig resa där man köper standard och koncept men hotellet avslöjas på plats. Dock osäker på om jag vågar efter den kritik som finns på nätet.
 
Hur brukar ni resa?