Dag 111 med itrim

3 kommentarer
Dag 111 med itrim med massa järn i elden.
 
Det började med att jag fick ett möte avbokat på morgonen så jag hann undan med en del annat. Därefter iväg på ett externt möte i kombination med en lunchpromenad. Mötet gick för en gångs skull överraskande fort så jag var klar redan före kl 3. Att åka upp på jobb igen skulle innebära att komma dit när man ska hem på ett ungefär så tog en kortare promenad i ljuset som man numera så sällan ser. Därefter lite itrimträning. Yes jag fick till det!
 
Väl hemma fortsätter jag att strimla gamla bankpapper i dokumentförstöraren och fixar lite mat. Konstigt nog så är jag riktigt hungrig idag. Det är sällan men jag anar vad som är på gång...
 
Igår kväll gjorde jag en Maria och ropade in ett par helt nya jeans på Tradera. Känner inte till modellen så det mest troliga är att det blir helt fel. Men då har jag testat i alla fall :o
 
 
Antal steg: 11829
 
1 MariaG:

skriven

Härligt att få till en promenad i dagsljus, det förstår jag!
Haha, "gjorde en Maria" hihi hoppas nu de passar, nåt speciellt märke?

M

Svar: Det kommer bli spännande. Troligen väldigt fel när jag väl får dem.
Det är Tommy Hilfiger jeans.
Frk M

2 Lena:

skriven

Skoj! Med jeansen alltså...tradera är roligt och passar de inte är det bara att sälja vidare :)

Svar: Hehe, ja vi får väl se!
Frk M

3 MariaG:

skriven

Aha, ja det blir spännande!
Väntar på rapport!

Svar: Hehe lovar det kommer! :)
Frk M