Shopping

Kommentera

Nu när man gått ned i vikt börjar det bli roligt att shoppa igen. Kläderna sitter som de ska och inget stramar. Ett favoritställe är Bubbleroom. Här hittar jag kläder både till vardag och fest!

 

Denna vinterklänning är jag lite sugen på att beställa. Enkel som bara den men det är det som gör den snygg tycker jag.

 

Det finns en hel del smarta funktioner på Bubbleroom. Man kan tex markera sina favoriter, skapa sin egen wishlist, läsa kommentarer om ett plagg från andra köpare vilket brukar vara till bra hjälp när det gäller att välja storlek. Speciellt wishlisten brukar vara bra tycker jag ;) *harkel*

 

Bubbleroom har ett antal märken att välja på. Att drömma en stund och sen välja ut vad man köper tycker jag är kul! Å det bästa av allt med webbshopping och Bubbleroom är att det är öppet dygnet runt. Ingen stress att hinna till affärerna innan de stänger.