Dag 72 med itrim

3 kommentarer
Dag 72 med itrim innebar vägning och gruppträff.
 
En jobbdag som jag mest känt att jag lallat runt på. Inte riktigt sant men känslan om ni förstår. Efter budgetmöte som inte gick vår väg tog jag en solskenspromenad. Skönt! Gick tidigt från jobb då jag saknade inspiration och förflyttade mig istället till itrim. Körde ett pass innan det var dags för gruppträff.
 
Lärde mig något nytt idag faktiskt - efter gruppträffen. Vet ni om att om man springer/joggar så tar kroppen energin från "dagen" intag av föda medan träning som tex pulspassen på itrim tar energi från fett på kroppen. Ja förklaring blev nu inte den bästa men jag tror ni förstår.
 
Hur gick vägningen då?
Ja, som jag skrev häromdagen tyckte jag det inte hände så mycket. Vågen visade på -1,2 kg men tittar jag på hur mycket fett jag gått ned under samma period vad det 1,9 kg! Jag är enormt stolt att jag inte tappar några muskler under denna resa och att fettminskningen i kg är större än minskade kg på vågen.
 
 
Antal steg: 11310
 
1 MariaG:

skriven

Åh men det är väl kanonbra, både -1,2 kg och att du tappar mer fett och bygger muskler, det kan ju inte bli bättre!
M

Svar: Tack, det känns ok även om jag har svårt att släppa tanken på att jag vill att vågen ska gå snabbare nedåt.
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Grattis :) Snyggt jobbat. Vad är din totala minskning hit tills? Trevlig helg :)

Svar: Tack. -11,7 kg på vågen. Inte illa jag vet men man kan ju inte sluta jämföra sig.
Frk M

3 Lena:

skriven

1,9kg fett... Inte illa!!! Älskar att vågen visar mer än bara vikten. Då får man mer ett ordentligt kvitto på att man faktiskt gjort rätt.
Kanske nåt för Biggest Looser att införa ;0)

Svar: Ja, det är kul annars kan man nog lätt tappa sugen om man är som jag.
Frk M