Dag 80 med itrim

4 kommentarer
Dag 80 med itrim var som en vårdag!
 
Sen till jobb då jag glömt ställa klockan. Ja jag är enormt trött just nu. Hann i alla fall till första mötet så det var ingen större fara förutom att jag hela tiden jagar ikapp ikapp. Nåväl det är ju en dag imorgon också...
 
Tog en underbar promenad på lunchen i rena rama vårvädret. Helt underbart och hade ingen lust att gå in igen. Men svårt att motivera att man bara är borta :)
 
På vägen från jobb så tog jag ett pass på itrim. Var stark. Trummade på från start till mål. Studsade upp på rött på sista varvet. Passade på att shoppa lite mat och köpte också boken fira med itrim som jag tyckte innehöll en massa roliga och annorlunda recept.
 
Nu på kvällen så tog jag mig en promenad för att hämta ett paket. Hade köpt Dermalogicas Active moist från Lookfantastic . Favorit krämen från favoritshoppen!
 
Middag idag blev kycklingfilé från kycklingen som tillagades igår. Nice!
 
 
Antal steg: 12459
 

 
 
 
1 Anna Ahlvin:

skriven

Önskade att jag också kunde hunnit med en promenad i solen idag, men det hanns inte med. Fick bli en kvällspromenad med gubben när barnen var på disco :) Njut nu av helgen och släpp alla mötestankar! Må bäst :)

Svar: Det blev en härlig dag idag med. Hoppas du hann ut en stund i solen idag!
Frk M

2 Lena:

skriven

Du gör fantastiska matuppläggningar :)
Bra tränat & trevlig helg!

Svar: Fantastiska var att ta i. Jag häller över från panna eller kastrul. Thats it typ. Det blev ännu ett pass idag. Måste spana in friskis nu då jag börjar bli lite less på itrimpassen även om de är bra att ta till när man har ont om tid.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Oj så fint du lägger upp din mat, jag hinner inte ens ta kort, eller det finns liksom inte i tanken, bara ÄTA som gäller...
M

Svar: Tack men så värst mycket till uppläggning hinner det inte bli här heller. Är du så hungrig? Jag är varken direkt sugen eller hungrig.
Frk M

4 Tess:

skriven

Kika gärna in på min nu aktiva blogg , med nya dagliga uppdateringar! Här hittar du bland annat Humor , Kluriga gåtor , Inredning & Onödigt vetande Men så intressant!
Här är dagens Visste Du Att : http://tessvonolsson.blogg.se/2013/october/onodigt-vetande-men-sa-intressant-2.html#comment

Svar: Varför gör du reklam via kommentarer????
Frk M