Dag 85 med itrim

3 kommentarer
Dag 85 med itrim började med hälsokontroll.
 
Började dagen med hälsokontroll. Upp på vågen - mina 12 veckor har gett en viktminskning på 14 kg. Då har jag inte ätit måltidsersättningar fullt ut utan den sista 1½ veckan så har jag ätit middag enligt handfast minus.
 
Om jag är nöjd? Ja för tusan! Men ännu ska 5 kg bort från mig. Under 58 får jag inte gå för itrim vilket då ger ett BMI på 22.
 
Funderar lite på mina mål när vikten är i mål och stabil och har kommit fram till att det då ska handla om att förvandla fett till muskler. Så pass att jag ligger inom rätt värde även där.
 
Onsdagar betyder ju sykurs för mig. Klänningen, hur blir det? Jo, jag får ta in den lite till. Snart måste den bli färdig...
 
 
Antal steg: 15902
 
1 Lena:

skriven

Heja, heja!!!
Bra jobbat :)

Oj, bara 5kg kvar... då börjar du komma i närheten nu. Kämpa, kämpa =D

Svar: Ja nu blir det att kämpa! :)
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Bra jobbat!!! Du är superduktig.

Svar: Tack, du inspirerar!
Frk M

3 MariaG:

skriven

Bra gjort! nu tar vi de sista kilona också!!!!

M

Svar: Det gör vi M! Nu kör vi!
Frk M