Dag 91 med itrim

2 kommentarer
Dag 91 med itrim - det börjar bli aj aj...
 
Gårdagens corepass som jag tyckte var ganska enkelt gör sig nu påmind... det börjar säga aj aj i magtrakten. Men toppen och nu är det ju bara att köra vidare på programmet eller delar av det i alla fall. Några övningar var inte bra för min krånglande rygg känner jag också.
 
Regn och utdragna möten gjorde att min lunchpromenad frös inne. Jag har i alla fall fått ihop mina steg för dagen så så illa känns det inte ändå förutom att det har blivit ganska skönt att ta den där promenaden.
 
Under kvällen tog jag igen ett kurstillfälle hos itrim som jag missade förra veckan då jag var på Pricilla. Detta var inte mycket bättre än de jag varit på tidigare med min ordinarie kursledare så kanske är det så att de inte har riktigt på fötterna näs frågor etc kommer. Samtidigt så tycker jag om kursledarna som personer och i allt annat de gör.
 
Nu på kvällen blev det bara lite middag och sen lite mer jobb. Funderar en del över morgondagen då jag är på en konferens. Laddar nog med itrimprodukter i väskan men är lunchen ok så väljer jag den och äter itrim på kvällen istället. Då har jag alternativ om det skulle vara ett helt käpprätt fel alternativ på tallriken.
 
 
Antal steg: 8041
 
1 MariaG:

skriven

Härlig känsla när träningsvärken kommer; då vet man att man har gjort nåt bra :-D

Håller med, tycker också att personalen är "trevlig" men tyvärr ganska opålästa, synd, verkligen synd :-(
M

Svar: Visst är den härlig träningsvärken :) Borde finnas fler sådana pass känner jag.
Frk M

2 Lena:

skriven

Kul att du har hittat en alternativ träning till pulspassen.
Ditt val angående mat och konferens låter väldigt smart.
Hoppas att det blir en bra lunch för det är ju så roligt att äta mat som man inte själv har lagat.

Svar: Det var ett pass som var ett engångstillfälle på itrim men jag skulle gott kunna tänka mig sådana pass.
Lunchen var suverän och fungerade fint att anpassa :)
Frk M