Dag 92 med itrim

3 kommentarer
Dag 92 med itrim - en konferensdag.
 
Dagen har som sagt var bestått av en konferens. Mat och dryck gick bra. Åt köttfärslimpa med lingon och gurka samt sallad och kokta grönsaker. Så gott. Klarade mig enkelt undan från fika och efterrätt. Däremot så slog det slint i skallen och jag tog en kaffe på förmiddagen. Mycket gott kaffe men för mig som inte druckit kaffe sedan i juli så säger min mage lite ifrån kan man säga. Å andra sidan är jag glad att något får fart på den.
 
Då jag åt på dagen har idag övriga mål istället bestått av itrimmåltider. Det hela har allså fungerat mycket bra!
 
Glad blev jag då jag kom hem och såg vad som fanns i brevlådan. Som ni vet beställde jag nya sport-BH från Wiggle i helgen. Idag kom den ena (den andra var beställningsbar men väntas i lager först i nov). Älskar deras snabba leveranser.
 
På kvällen hade jag sykurs... eller kanske ska jag säga sprättkurs :o Jag har nämnt det förr... gruppen börjar vara klara med varandra. Så less på en del där. Kanske är det åldern som börjar slå till på dem till viss del... eller så kanske det är på mig.
 
 
Antal steg: 8592
 
1 Linn:

skriven

Lyckades hålla mig från fika hela dagen idag, men ikväll gjorde min sambo morotskaka och då bröts den "duktiga sviten".. Ha det bra!

Svar: Bra jobbat under dagen! Osis att inte klara av morotsfrestelsen. Hoppas det gått bättre idag!
Frk M

2 Lena:

skriven

Kul att du kunde äta maten. Det är ju roligare och mer socialt. Duktigt gjort att skippa det "förbjudna".

Hoppas BH:n funkar bra :)

Svar: Det fungerade jättebra!
BH:n sitter som en smäck :)
Frk M

3 MariaG:

skriven

Undrar just vad det är för ålder på dina sytanter ;-) kan säga att jag fast jag älskar att sjunga i kör är lite trött på mina körtanter....den äldsta är född 1927.... och jag är definitivt yngst...

Så gott att få äta mat, att få igång magen under en konferansdag kanske inte är det mest ultimata ;-) men då vet du vad du kan ta om det "kör ihop sig" :-D

Wiggle är helt otroligt snabba! så glad man blir av ett litet paket i brevlådan!
M

Svar: Mina sytanter... ja de är äldre det har du rätt i. Äldsta är 70+ och hon har blivit roddig senaste året. Sen har vi två 50+ som är lite märkliga och inte riktigt är i verkligheten. Sen är vi några som sitter och skakar på huvudet :)
Så farligt blev det inte under dagen men skönt då magen kommer igång. Den är inte så automatisk som den borde vara :o

Kul att du tyckte om wiggle! Alltid roligt när man kan rekommendera något bra till andra.
Frk M