Dag 99 med itrim

4 kommentarer
Dag 99 med itrim försvann i ett nafs.
 
Tidigt iväg på jobb men blev försenad då sjukanmälning kom in och jag fick börja med att jaga vikarie. Det löste sig men stressigt då man har konsulter och leverantörer väntandes.
 
Bra förmiddagsmöte och sen en rask promenad på lunchen. Ännu ett möte, denna gång utvecklingssamtal med personal, innan jag kunde sätta mig ned och verkligen jobba. Nu tycker jag det är himla roligt med utvecklingssamtalen då det är sällan man hinner sitta ned på det sättet och prata som man gör vid dessa.
 
Sen från jobb hoppade jag av tåget så jag kunde plocka upp ett paket på vägen innan det blev lite itrimträning. Galet mycket fart mellan aktiviteter så jag får erkänna att jag enbart använt itrimprodukter idag. Imorgon ser lika illa ut även om jag ska försöka få till det med mat. Förstår inte hur andra hinner med allt.
 
På itrim träffade jag en tjej som går i samma grupp som jag. En härligare och positivare tjej får man leta efter. Blir alltid så glad av henne.
 
Imorgon är det dags för gruppträff igen och då vägning. Ska bli spännande. Har haft några "felmiddagar" senare veckan men tror ändå att jag ligger på minus. Hoppas det i alla fall. Återkommer med resultatet :)
 
 
Antal steg: Okänt då jag glömde stegräknaren även idag. Tror mitt minne sviker mig mycket just nu.
 
1 Lena:

skriven

Åh, härligt att du har hittat en "kompis". Fast så flitigt som du tränar är det väl inte så konstigt :)
Vägningen går säkert vägen ska du se... Jämför med hur du skulle ha ätit innan Itrim så får du se vilken skillnad det blir :)

Svar: Det var mer att vi råkade sladda in samtidigt. Men hon är en människa som verkligen ger energi! :)
Japp, vägningen är jag nöjd med ;)
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Visst är det härligt när man träffar människor som förgyller tillvaron :) Lycka till på vägningen ikväll.

Svar: Tack! Vägningen gick bra och jag är nöjd. 4kg kvar enligt itrim (jag vill något kilo till men det får jag inte för dem och då handlar det bara om 1-2 kg mer och inget osunt). Tar det nu lugnt och siktar att jag ska vara där till jul utan stress. Blir det tidigare så är det ju bara bra.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Nyfiken på hur din hälsoanalys gick :-D

M

Svar: Hade ingen hälsoanalys idag utan gruppträff. Men vägningen gick toppen. Mycket mer fett än kg på vågen försvann :)
Frk M

4 MariaG:

skriven

Aha, gruppträff, låter som en perfekt vägning, så roligt det är när man ser fettkilona försvinna!
m

Svar: Jajamen! Så är det :) Måste börja fundera på hur jag ska jobba med kroppen när jag nått målet. Trist att olika itrim har olika BMI gränser. Det tänkte inte jag på att kolla först.
Frk M