En fråga

2 kommentarer
Ni itrimare som börjat gå över till varierat. Hur mycket har ni gått upp/ned under de första veckorna? Hur ser er mönster ut?
 
1 MariaG:

skriven

Jag gick upp 0,9 kg direkt nästan :-O och är nu på väg ner, tror jag, gått ner 0,5 nu så jag hoppas det går åt rätt håll och stabiliserar sig, vad menar du för mönster...du har väl ett till klänningen (Förlåt, min dåliga humor...)
Jag försöker ju äta 2 mål lagad mat per dag, frukost blir choklad shake och sen litet mellanmål på förmiddagen och litet mellanmål på eftermiddagen sen middag. Mellanmålen kan bestå av Itrimbars, fast då inte en hel med 200 kalorier, utan mer än halv sån.

ska väga mig i morgon igen....får vi se :-O jag som är "vågrädd" i dubbelbemärkelse :-D

M

Svar: Jag tycker det står helt still. Första veckan med mat så tog jag ett hopp ned på vågen men nu stilla stilla känns det som. 1v kvar till vägning så det kan ju hinna ändras.
Frk M

2 Linda:

skriven

Jag tror inte du ska jämföra dig för mycket med andra. Jag som bör gå ner totalt ca 55% tycker inte min viktuppgång på tre kilo var särskilt mycket. Så tänk på att mycket är relativt.
Du kommer börja att släppa i vikt snart igen.

Svar: Tack, jag hoppas det. Just nu är det trist när det står stilla. Men jag tog ju nyligen ett skutt nedåt så jag ska ju vara och är nöjd. Men sista 5... kom igen lossa nu! :)
Frk M