Dag 52 med itrim

En kommentar
Dag 52 med itrim...
 
Skulle egentligen ha kört ett itrimpass efter jobb men kom inte ifrån jobbet i tid. Lite trist att de stänger redan kl 18.
Gick i alla fall min lunchpromenad vilket verkligen behövdes. Men imorgon ska ett itrimpass bli av minsann!
 
Hann kika i ett par skobutiker istället men inget fick följa med mig hem. Vill ha lite mellanskor och har snöat in på något loaferliknande vilket det är ganska ont om.
 
Väl hemma satt jag mig med middagsbaren och började bläddra i nya DV.
Fastnar vid en text... Filippa K har varit ledande designer i 20 år... hm hur gick det till. Jag minns henne som ny fortfarande :o Hur kan hon varit verksam så länge när jag fortfarande är ung ;)
 
Ha en riktigt skön fredagkväll! Min har slutat i soffan :)
 
 
Antal steg: 10343
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Tråkigt när man inte får till det som man vill, men det kommer nya dagar och nya itrimpass får man trösta sig med!
Hihi, Filippa K...har hon varit verksam såååå länge!! ;-)
M

Svar: Ja jag säger samma sak! Vad hände med tiden liksom.
Visst kommer det nya dagar. Sitter i soffan ombytt och klar och väntar på att itrim ska öppna :)
Frk M