Dag 63 med itrim

En kommentar
Dag 63 med itrim var en ränna runt dag.
 
Började arbetsdagen med möten på stan för att sedan stressa in till jobb för ett möte som då visade sig vara inställt. Tog några andetag och sprang ut på stan för några möten till. Mest av allt sprang jag nog för att det blåste iskallt och/eller regnade...
 
Min dejt med röris gick bra. Han frågade om jag hade fler av deras kranar och då jag sa ja så bytte han servicehus på dem alla bara så rakt av.
 
Röris i alla ära men när han gått så sprang jag (ja fortfarande kallt och regnigt) till itrim för ett pass. Gick lysande även om jag är så trött att jag tittar i kors idag. Ett bad efteråt lyfte upp mig rejält.
 
Antal steg: Vet ej! Glömde stegräknaren imorse men fler än jag satt som mål i alla fall!
 
1 Lena:

skriven

Låter fantastiskt med ett bad efter en jobbig och slitsam dag! Det är du värd :)

Svar: Måste erkänna att det sker ofta. Det ger total avkoppling tycker jag!
Frk M