Dag 67 med itrim

2 kommentarer
Dag 67 med itrim kommer lite sent...
 
Igår var jag på 68 års fest. Det var en 50-åring och en 18-åring som firade tillsammans. Mycket trevligt. Klockan blev sen och inget inlägg hanns med.
 
I vanlig ordning gick jag dit själv. Fast om jag ska vara rättvis så skulle sällskapet följt med men var sjuk och kunde inte ens åka hem. Jag är inne i en period då jag verkligen saknar ett liv med normala "rutiner" gällande att vi gör saker tillsammans.
 
Antal steg: ? fattar inte hur jag bläddrar tillbaka på stegräknaren... en trådlös hägrar ännu mer!
 
1 MariaG:

skriven

Kul med fest, jag kan sakna lite fester/tillställningar...pinsamt att erkänna kanske men nog längtar man lite efter att kunna "visa upp sig" missförstå mig rätt nu....kunna klä sig snyggt och slippa gömma sig i nåt som döljer ens oformliga kropp....känna sig fin, men vi går nästan aldrig ut på nåt....blir väl till julm haha :-D
M

Svar: Jag tycker ni ränner och far i ett :)
Men kvällen var mycket trevlig!
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Trevligt med festligheter:) hoppas ni hittar vardagsrutiner som passar er båda.

Svar: Vardagen lär vi inte få ihop med det arbeten vi har men resten av tiden kan jag tycka vore trevligt att få ihop.
Frk M