Dag 69 med itrim

3 kommentarer
Dag 69 med itrim å jag fryser!
 
Fryser som jag vet inte vad. Hoppas jag inte blir sjuk utan att det är viktminskningen. Däremot tycker jag inte det händer något med kroppen just nu heller. Kännas som om allt bara står stilla. Lite trist men det är bara att hänga i!
 
Nu ska jag gräva fram teoriboken från itrim, eller heter den kanske faktaboken, och läsa lite om frukostar vilket är en utmaning då jag aldrig riktigt ätit frukost utom på helgerna tidigare. Ni som övergått till mat, vad äter ni för frukostkombinationer?
 
 
Antal steg: 9427
 
 
 
1 Anna Ahlvin:

skriven

Åh va gott med frukost. Jag kör mestadels 2 Wasa sport+ knäckebröd med Keso Mini på. Ett kokt ägg skivat på ena brödet och paprika/tomat på den andra. Till det en kiwi eller en halv grapefrukt och kaffe. Gott!!! Jag åt inte keso innan jag började på iTrim, men jag säger som jag tidigare sagt. Man blir lixom "smakneutral" på 12 veckor och gamla smaker blir som nya :) Njut av frukosten... Varje dag och lycka till :)

Svar: Tack för ditt svar. Det låter faktiskt gott med frukost!
Än är det lite tid kvar men måste ställa om mig och planerar. Har aldrig ätit frukost i hela mitt liv innan jobb och tidigare skola men nu ska det bli ändring på det...
Frk M

2 Lena:

skriven

Hang in there...
Fick några bra rader av en annan itrimare...
Ibland står det bara still men när det släpper brukar det bli ett rejält hopp.
Så har det varit för mig men jag förstår din känsla... Surt och frustrerande är vad det är ;0)

Skickar VARMA kramar... Hoppas det inte är nåt annat än viktminskningsfrossa.


Svar: Jag vet ju faktiskt inte om vågen står still eller om det är en känsla. Torsdag får visa verkliga svaret!
Frk M

3 MariaG:

skriven

Fryser också, tände brasa och vägrade lämna den igår kväll....
Känns också här som det står still..?
Åhh frukost, snart är det min "tur" :-)
M

Svar: Vägningen på torsdag får visa om jag verkligen står still eller om det bara är en känsla. Frukost blir först om en vecka drygt men jag förbereder lite ;) Måste mentalt ställa om mig och jag måste framförallt planera.
Frk M