Igår var en bra dag

En kommentar
Jag orkar inte riktigt umgås med någon och då jag inte visste om jag kunde vara ledig i helgen eller ej så hade jag inte planerat så mycket.
 
Det gav utrymme för en del träning. Som ni vet lufsade jag runt lite på förmiddagen. Ser man till springintervallerna så är de inte så tokiga ändå. Bara jag som tycker och känner det går långsamt kanske. Springer ju inte så där lätt som jag vill känna.
 
Efter springandet så blev det lunch och lite jobb. Hade dock vett att bara göra det nödvändigaste och sen stängde jag ned.
 
På eftermiddagen fick det bli ett itrimpass. Hej å hå som jag körde på så får vi se om jag kan röra mig de närmsta dagarna. Vet inte riktigt var jag fick energin ifrån men oavsett så var det bra.
 
Kvällen blev i lugn och ro med en bok.
 
Nu en ny jobbvecka...
 
1 Lena:

skriven

Kul att du är tillbaka på bloggen. Hoppas du har hittat den kraft som du behöver :)

Svar: Vi får se... jag gör ett försök att hitta en vardag just nu. Svårt att hitta balans när man fullkomligt brakat av banan på alla sätt.
Frk M