Tålamodet tryter

En kommentar
Det märks att min energi börjar ta slut. Tålamodet tryter så in i baljan.
 
Idag har jag varit irriterad på min controller, på en kommande leverantör, på alla som passerat förbi typ och mest på mig själv...
 
Bra är i alla fall att jag tog mig ut på en springtur idag. Nästa får bli imorgon så får det bli vila på fredag igen. De är ju inte så långa och jag varvar med att gå. 45/30 blev det och nu har jag även ledsnat på det så imorgon kör jag 60/30 så får vi se. Idag kändes faktiskt ryggen ganska ok jämfört med annars. Kanske är det så att man ska smyga igång det...
 
Nu blir det lite mer jobb så länge andan faller på ;)
 
1 MariaG:

skriven

Fy, jag är inte ett dugg avundsjuk på din jobbsituation just nu, hjälper till att längta dig fram till sommarens semester som du är väl värd!!
M

Svar: Snart så är mitt mantra :) Snart så är det över...
Frk M