Stopp! Jag vill bara skrika STOPP!

2 kommentarer
Jag jobbar dygnet runt för att få det att gå ihop. Jag har kaos i privatlivet på alla sätt och jag hinner inte med mig själv.
 
Vill bara skrika stopp!
 
Ska vara ledig i jul i alla fall och försöker hitta en resa för att komma bort ifrån allt. Men det skär i själen att behöva åka bort själv. Jag älskar att ha egen tid men min tillvaro har fått mig att börja känna mig ensam.
 
1 MariaG:

skriven

Är inte ett dugg avundsjuk.....tycker verkligen synd om dig! Hoppas du hittar en resa och kan åka bort och koppla av!

MariaG

Svar: Det är bokat men jag kan inte låta bli att känna mig som en svikare.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Den känslan har man alltid...mer eller mindre och man får lära sig att så inte är fallet...
för att orka måste man ta break!
M

Svar: Jag ska försöka. Önskar i alla fall dig en fin jul <3
Frk M