Upplevelsepresenter

Kommentera
Det här med presenter tycker de flesta av oss är knepigt. Vad passar personen? Vad tycker hen om? Svetten lackar och stressen kommer. Känner ni igen er?
 
Presentkort är ju lite tråkigt också om de inte handlar om tonåringar som ska uppvaktas.
 
Jag tycker även det kan vara knepigt att ta emot presenter. Att stå där och se glad och tacksam över något som man inte vill ha. Då älskar jag istället när jag får upplevelser.
 
upplevelse.com hittar ni presentkort som ger mottagaren en upplevelse. Det kan vara ta and om sig själv med spa, mat- öl- och vinprovningar, sporter, aktiviteter jag allt möjligt.
 
Så har ni ännu inte hittat era julklappar eller har något annat som ska uppvaktas så rekommenderar jag verkligen ett sådant här presentkort. Själv tror jag att jag har varit extremt tydlig för när jag fyllde 40 så kom mina arbetskamrater med ett!
 
Extremt smidigt är det också då man kan klicka hem det så än är det inte försent!