Shopping i NYC - del 1 skor

2 kommentarer
Delar upp min shopping i NYC i olika inlägg och börjar med skor.
 
Jag brukar köpa betydlig fler par skor och alltid flertalet stövletter. Denna gång blev det dock bara 3 par och inga stövletter... men samtliga väldigt bra och gå/fotvänliga skor.
 
 
 
Svarta gåvänliga pumps från Clarks
 
 
Ljusa pumps till våren från Clarks
 
 
Flats från Aerosoles
 
1 MariaG:

skriven

De övre jättesnygga "arbetsskor" Citychic på jobbet. Jag skulle aldrig kunna gå i dom klackarna pga min tå, å andra sidan kräver inte mina arbetssysslor det heller ;-)
Flatsen ser jättesöta ut!
M

Svar: Alla 3 är riktigt fina på så jag är nöjd med dem. Klassiska som håller forever.
Frk M

2 Cia:

skriven

Herregud - vi har verkligen olika syn på vad som är gångvänligt. Har helt enkelt inte vant mina fötter vid högre klackar vilket är lite synd på mina 164 cm.Det är snyggt med höga klackar!
Cia

Svar: Men de är ganska gåvänliga även om det är en lagom klack. Dvs de är uppbyggda, har svikt och har lutning så foten får stöd. Jag går inte alls i alla skor med klackar utan har lite bra sko på foten måste :)
Frk M