Dag 2 i försöket att bli mer strukturerad

Kommentera
Jag fortsätter mina försök till att bli mer strukturerad:
 
Dagens uppgifter var:
  • Skriv upp allt du kan komma på att du har att göra.
  • Bestäm ställe där du från och med nu spar dina göra uppgifter
Jag sätter check även idag:
  • Jag har skrivit upp allt jag kommit på men då jag inte är på jobb så har jag inte kunnat se allt som ligger på skrivbordet och väntar. Bla några notisar och en punktlista finns där.
  • Jag har bestämt ställe och det blir det hemska programet Lotus notes "Att göra" funktion. Detta då det går snabbt att göra om mail till "Att göra" samt att jag har det med mig var jag än loggar in ifrån. Jobbdator, hemdator, telefon ja you name it! Däremot finns mycket att önska av funktionen som bättre koppling till kalender och bättre återkoppling från "Att göra" till mailen igen. Som det är nu hamnar samma underlag på två ställen.
 
500 kr till shopping i NYC inkasserade! :)