Förkylningsstatus

En kommentar
Idag har bihåleinflammationen börjat släppa. Jag har tom hört en hel del :) På gårdagens projektmöte måste jag säga att en del gick mig om intet då jag inte hörde allt riktigt :o
 
Massagen missade jag att boka av då jag inte tänkt på den sen imorse så det blir ju till att gå imorgon. Behöver det ganska väl tror jag på sitt sätt. Det är en raw cacao helkroppsmassage jag bokat så jag kommer nog vara rätt slö efteråt. Trötta kroppas ska i alla fall bli som nya enligt utlovad information! Hoppas på det...
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Skönt att bihåleinflammationen börjar släppa!

Hoppas du hade en skön massage, det är du värd!
M

Svar: Ja, det är lite varanandag just nu. Bomull i huvudet idag men hör skapligt :)Känner hur det börjar bli "rinnigt" i bihålorna eller hur man nu ska förklara det så det är på rätt väg.

Å jag hoppas så på att den ska vara underbar. Helt nytt ställe för mig.
Frk M