Måndag morgon

Kommentera
Är förvånandsvärt pigg för att ha haft svårt för att somna igår. Men det måste i alla fall ha blivit 6 timmar sömn i sträck vilket inte är fy skam. Vi får väl se hur jag känner mig fram emot eftermiddagen ;)
 
Känner mig inte helt förberedd inför veckan och väldigt lite ställtid finns det mellan alla möten. Jag gör mitt bästa för att hålla nere dem och få balans mellan möten och skrivbortdsjobb. Idag tex är en bra dag men lite för många dagar havererar på det sättet denna vecka. Jag et dock att jag inte kunnat göra något bättre än vad jag gjort. Väldigt nöjd med att ha det mesta satt till ett APT då jag är väldigt lite hos mina medarbetare just nu.
 
Ikväll ska jag försöka få till ett trännigspass på itrim efter jobb. Ordentlig eller "Riktig" frukost har jag ätit. På dagen få rdet bli itrims bars då jag är i möten då det ska ätas. Middag får bli kyckligen jag lagade igår. Så 2-2 får det bli idag.