Våghysteri

En kommentar
Jag har kommit in i en period av våghysteri. Sånt hade jag innan jag började på itrim. I samband med startandet på itrim kunde jag bryta det och endast väga mig hos dem. Nu väger jag mig morgon och kväll och gärna några gånger under dagen om jag har möjlighet. Ja, det är helt sjukligt.
 
Nu ska jag försöka hålla mig till morgonvägningar. Fungerar inte det får vågen åka i källaren och jag får endast väga mig på itrim framöver...
 
1 Anniina Stobin:

skriven

Håll dig till Itrim, litar inte på några andra vågar ;) men förstår dig mycket väl, ibland faller jag också dit... och så blir man nojjig för minsta hekto! Kram!

Svar: Just nu känns det hopplöst. Snart har jag powerwalkat 1 timme om dagen och kört itrim varannandag. Senaste veckan har jag dessutom registrerat mat och vad sker? Jo jag pendlar fortfarande kring samma vikt.
Ok, alla kalorier har inte varit bra kalorier men de har ändå inte varit så många...
Frk M