Vin gör susen

En kommentar
Igår blev det en hel del vin först på lunch och sen på balkonghäng. Men ok,vi började vid 13-tiden och avslutade vid 22-tiden så det var ju några timmar i alla fall.
 
 
 
Det gjorde  i alla fall att jag sovit bättre än vanligt. Först ca kl 12-04 och sen till 05-08. Riktigt nöjd men man kan ju inte dricka vin var dag för att få sova... det kommer ju liksom inte att sluta bra :)
 
Har grym PMS denna månad. Inte så att jag blir en ragata eller så vad jag själv vet men satan vilken värk och 04 inatt var det som ett mindre missfall. Jag förstår mig inte på detta att det blöder så olika och att jag ibland får sån satans värk.
 
 
 
1 Malla:

skriven

Ha ha nää vin varje dag från kl ett är kanske inte så bra ;). Men attans vad mysigt det ser ut på balkongen. Är det en skål med nötter jag ser...den hade jag glufsat i mig på några minuter...

Svar: Det var en mysig och välbehövlig dag och kväll.
Du hade fått glufsa i dig den om du var här och jag visste det var en engångsföreteelse :)
Frk M