Idag ska jag väl ändå vara ledig?

Kommentera
Så då har jag haft två lediga dagar som båda slutat med att jag jobbar ungefär halva dagarna. Imorogn åker jag bort och då är det nedkoppling av jobb som gäller.
 
För blogg etc ska jag nog finnas till :) Ska bara begripa hur jag köper surf till fast kostnad utan att bli rånad då jag lyckades få tag på ett hotell utan wifi på rummen och ligga i lobbyn är ju inte särskilt roligt...
 eller vänta, kanske är det just det det skulle bli... nattsärk på och kudde täcke under armen och sen ned till lobbyn och lägga sig bekvämt i en soffa. Hm ska tänkta lite på det här ännu en gång.
 
Idag blir det i alla fall full fart även om jag har morgondagen på mig också då flyget går först på kvällen. Jag börjar nu med en lugn frukost. Sällskapet tryckte bort mitt samtal så jag får hålla tillgodo med era bloggar och min egen. Snart till en ansiktsbehandling. Undra om jag kommer igång sen ;)
 
Efter det så får det bli lite energipåfyllning innan jag kör ett pass på itrim. Därefter står tvättstugan och naglar på programmet. Naglarna gör jag ju själv så har ingen tid att passa. Tvättstugan tyvärr likaså men där ska tid passas... annars blir det att gå med rumpan bar på semestern :)
 
Hoppas ni får en bra lördag!