Midsommar 2014

2 kommentarer
Själv hemma som vanligt. Detta år dessutom genomförkyld så jag blir hemma själv.Det är helt ok.
 
Bjuden på två firanden - själv utan sällskapet. Mina vänner har börjat ge upp liksom men det är i alla fall trevligare att bli bjuden själv än för dem som undviker att bjuda en till dessa middagar för par när man aldrig kan säga att man kommer båda två. Ja trots att man nästan är 40 så förekommer det i mängder.
 
Har mått pyton inatt i andningen så är helt matt idag. Var på väg in till sjukhuset men klarade av det hemma. Mest ledsen blev jag nog över att jag inte kan få tag på sällskapet i såna här lägen. Jag vet inte riktigt vad han ska kunna göra men mamma är ju inte mycket att ringa till längre.
 
Märkligt det här för förr ringde jag aldrig efter hjälp utan tog mig själv till sjukhuset när jag inte grejade astman själv. Men efter ett riktigt dåligt tillfälle då jag själv blev rädd har jag börjat ringa. Då gör det ont att inte ha någon att ringa till på det sättet. Man ringer inte vem som helst...
 
1 MariaG:

skriven

Fy sån oro att inte kunna få tag i nån när man mår dåligt!! Har du inte nån nära väninna som du kan ringa i såna där nödfall?
M

Svar: Tja, de flesta blir ganska skrämda när man inte andas bra... så jag undviker gärna det.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Usch, lider med dig, dottern led av barnastma, fick åka många turer till akuten mitt i natten med henne, ensam, (Gubben jobbade och kunde inte åka med...) hemskt var det! Hoppas ditt sällskap kan vara lite mer "hemma" så du kan ringa honom om nåt skulle hända!!
M

Svar: Ja, det är inte kul då det kommer.... men jag är ju van också även om det inte gör det så mycket lättare.
Frk M