Paket

2 kommentarer
För ett tag sen så plingade det till i mobilen gällande avisering av ett paket. Avsändaren för mig okänd. Tänkte inte mer på det och så igår plingade det till i huvudet och jag insåg att det var sista dagen att hämta paketet på.
 
Då jag inte hade någon susning över vad det var så gick jag bara till utlämningsstället. I nästa sekund stod jag på en parkeringsplats med ett stort paket innehållande en kaffemaskin och grubblade hur jag skulle få hem den.
 
Hade inte en tanke på att det skulle kunnat vara den då jag inte beställt den utan man fick den på köpet ett tag sen då man köpte kaffekapslar.
 
Nåväl, kämpade mig hemåt med en och annan svordom. Väl hemma vad är det första jag får se? Jo en paketavi på golvet. Denna gång tror jag nog att jag vet vad det är. I alla fall hoppas jag att det är mina beställda produkter från Lookfantastic.
 
Nu på morgonen har jag i alla fall turen att sitta med en god kopp kaffe!
 
1 Cia:

skriven

åh, paket - så kul! Väntar på två paket med böcker. Blir lika besviken varje dag de inte kommit
Cia

Svar: Ja, två paket till har kommit nu... ett vet jag vad det är men vad är det andra. Å sen kom ett till då jag är en testare :)
Frk M

2 Linda:

skriven

Positiva överraskningar är inte så tokiga tröts den tunga färden hem. :)

Svar: Haha nä den är väldigt uppskattad här hemma under trötta jobbkvällar :) Men snopet var det!
Frk M