Seven

3 kommentarer
Det blev ingen itrimträning igår utan det blev jobb hela dagen. Inte ens solen hann jag med. Snart är den intensiva perioden över...
 
Däremot tog jag mig i kragen när Ipaden visslade till och appen Seven ville jag skulle röra på mig. Det är 7 minuters träning av hela kroppen i full rull. Man blir i alla fall varm om inte annat och jag tänker mig att 7 minuter är bättre än inget. Ska försöka göra detta varje dag nu och se om jag märker förändring.
 
1 MariaG:

skriven

Det är den motion som blir av som är nåt att ha, säger man väl :-D
Hoppas verkligen det kommer nån lugn period för dig...jag börjar undra....;-)
M

Svar: I mitten av maj har jag bestämt att lugnet ska komma oavsett vad som händer. Då är ett jätteprojekt klart till 75 % i alla fall :)
Frk M

2 Malla:

skriven

Den appen har jag med, tycker den är super. Och som du säger, bättre än inget...

Svar: Ja, man han bli riktigt varm :)Undrar bara varför jag inte provat den tidigare då jag haft den sen länge.
Frk M

3 Lena:

skriven

Åh, tack för tipset! Den kanske jag ska pröva när jag är på bättringsväg :)

Svar: Kan faktiskt rekommendera det. Man kan ju köra flera varv om man vill ha längre pass. Det blir en form av HIT pass.
Frk M