Ännu en dag tar vi

En kommentar
Full fart och jag hinner inte riktigt med allt kan vi säga men det är väl bara att acceptera. Igår slank jag i alla fall iväg på en aw och blev kvar på den allt för länge. Men bra att jag gjorde något annat än jobbade eller bara satt hemma. Måste komma ut lite oftare.
 
Idag blir det jobb. 3 möten endast men ett a dem är en halvdag. Ikväll blir det att springa för tredje gången på v1 i mitt löpprogram. Lite synd att kalla det springa men men det är ju en början i alla fall. Håller tummarna för min rygg.
 
 
 
1 Suzy Q:

skriven

Hoppas du hade roligt igår! :)
Jag blev hemma idag eftersom jag överansträngd ryggen igår med allt jobb på altanen!
Envisheten vann över förnuftet!
Der knakade till i ländryggen där jag har min gamla skada och vips så stod jag på alla fyra på altanen och kom inte upp på en stund..! Haha
Tur att ingen såg mig! :)
Ha en jätte bra dag!
Och lycka till med "löpningen".

Svar: AJ, det är helt hopplöst när ryggen pajar. Hoppas det släpper snart.
Frk M