En torsdagkväll

2 kommentarer
Jag jobbar som en tok nu för att ro ett projekt i land. Det är ok då det finns en ände men lite väl mycket nu kan man säga. Lite oförhappandes hamnade jag på stan och drack två glas vin i solen igår. Det var lite skönt.
 
Helgen blir jobb och bröllop. Vad ska ni hitta på?
 
1 Suzy Q:

skriven

Två glas vin i solen låter som en förträfflig "dagens må bra"!
Jag har fått i mig lite för mycket av det i veckan så jag tänker parkera mig i soffan ikväll och bara va....!
Så avundsjuk på dig som får gå på bröllop!
Du kommer säkert ha jätte roligt :)
Kram!

Svar: Det var bra. Ibland måste man bara få vara.
Frk M

2 Susanneu:

skriven

Kikar in och önskar dig en fantastisk lördag

Svar: Tack, den var trevlig då det var bröllop mot kvällen. Hoppas du också hade en bra lördag och får en ännu bättre söndag :)
Frk M