En väska i väskan

2 kommentarer
Har ni som jag en himla oreda i väskan? Dessutom ett innehåll som växer?
Det gör i alla fall att byta väska är ett projekt hos mig och jag bär ständigt på för mycket saker.
 
Jag ska försöka råda bot på det. Har beställt en innerväska som kan flyttas från väska till väska. Där kan jag ha mina "must have" och tillfälliga saker får skramla runt och då är de också lättare att lokalisera och se till at de kommer ur väskan.
 
Om det fungerar? Vet ej men det är värt ett försök!
 
Min nya innerväska som jag vänta leverans på:
(Min är dock svart)
 

 
 
1 Suzy Q:

skriven

Haha...Vilken bra idé!
Det låter som din väska ser ut som min inuti! :)
Ha en jätte skön söndag!
Kram!

Svar: Vi får se. Utvärdering kommer!Tur det finns fler som har massa onödigt :)
Frk M

2 Sanna:

skriven

Det är en superbra idé , just att kunna lägga sina små viktiga saker i en mindre väska för att slippa allt rotade ;)
för det e ju en del däri ;)
Kram och ha en mysig söndag

Svar: Jag hoppas det :)Kanske bara blir ännu mer att bära på ;)
Frk M