Att radera foton

2 kommentarer
Igår satt jag å raderade foton från ca 1,5 - 2 år sen tillbaka. En tid jag aldrig mer vill uppleva igen - någonsin.
 
Det var ett halvår som höll på att bryta sönder mig totalt. Att se korten nu gjorde mig så ledsen då jag verkligen ser ledsen ut på vartenda ett. Hela jag - med ögon, blick och min. Jag hoppas jag inte gör det längre...
 
 
 
 
 
1 Gemsofmylife :

skriven

Usch ..Vi har alla minnen /bilder vi vill radera ! Hoppas du både ser och mår bättre nu !!
Stor energi kram

Svar: Så är det! Betydligt bättre än då just när det gäller den delen av mitt liv. Sen har andra sorger kommit in också som med mamma...
Frk M

2 Susanne:

skriven

Va skönt att bara trycka på delete och bli av med sådant man inte mår bra av. Kramar

Svar: Ja, man önskar man kunde göra det varje gång :)
Frk M