Boktips - Fortfarande Alice

2 kommentarer
En annan bra bok jag lyssna på under ledigheten och som jag läste i bokform för några år sedan är Fortfarande Alice av Lisa Genova.
 
Alice får tidigt i livet en Alzheimers diagnos och man får följa henne och hennes familj i sjukdomens utveckling. En mycket läsvärd bok då många av oss har anhöriga vänner som drabbas av just Alzheimers eller sjukdomar med liknande symptom.
 
Jag ger den 5 FrkM av 5 möjliga.
Möjligen är jag lite påverkad av att mamma har diagnosen också.
 
Jag har dessutom möjlighet att låta er lyssna på boken via Storytel. Hör av er i kommentarsfältet med er mailadress om ni vill ta del av erbjudandet.
 
Fortfarande Alice (pocket)
 
 
1 Gemsofmylife:

skriven

Lät som en bra bok Tack för det tipset :)
Tittar förbi för att önska dig en God Fortsättning Finaste
Kram
Sanna

Svar: Säg till om du vill lyssna på den så ger jag dig möjligheten.
Frk M

2 Suss:

skriven

Låter som en bra bok, tyvärr blir det dåligt med tid att läsa. Kram

Svar: Tack för din kommentar. Hör av dig om du ångrar dig. Det går även att lyssna på böckerna.
Frk M