En bra fredag

3 kommentarer
För det har jag bestämt!
 
En jobbdag i 290 men med lunch inplanerad med en väninna att se fram emot. Ikväll blir det bubbel och plock.
Den börjar ju förståss med signalfel men vadå... jag kommer fram då jag kommer fram.
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Jag ska springa sisådär åtta kilometer och så jobbar jag ikväll. Hoppas att du får en bra dag!

Svar: Tack för din kommentar! Jisses 8 km?? Bra där! Hoppas jobbet löpte på bra :)
Frk M

2 Mia:

skriven

Jag ska slappa. Har precis käkat. Nu ska jag dricka kaffe och glo på TV. Antar att jag kommer somna i soffan kl 20:00 i vanlig ordning. Trevlig Helg!//Mia

Svar: Fredagar är knepiga att vara vaken på :) Jag hade sällskap och då går det lite lättare. Trevlig helg till dig med.
Frk M

3 Susanne:

skriven

Jag fick ta andra vägar då det var vagnfel på röda linjen, tog 1,5 timme att ta sig till mitt arbete. Min son som bor i Tullinge tog det 3 timmar att ta sig till Mariatorget.
Kramkram

Svar: Jag fastnade också i röran. Klarade mig hyggligt med 1,5 timmar jag med till jobb. Hem gick det bättre och de hade löst allt så det rullade på bra :)
Frk M