Andra halvlek

2 kommentarer
I mitt kämpande att komma upp på morgnarna har vi nu klivit in i andra halvlek denna vecka. Tycker det är så märkligt att man kan vakna samma tid på helgen hyffsat pigg men i veckorna är man mer än död då klockan ringer.
 
Idag blir det träningsfritt har jag tänkt mig. Jag har ju redan betat av två pass denna vecka trots att jag inte känner mig helt hundra så det kan nog bli bra med en vilodag. Istället blir det att gå förbi bistånds loppmarknaden med några kassar. Det har jag tänkt länge nu men hoppas på uppehållsväder så det nu äntligen blir av.
 
Igår fanns absolut ingen inspiration till att rensa vidare i garderober och lådor och andra prång man trycker in kläder och saker i men förhoppningsvis kommer den ikväll igen :)
 
1 Suzy Q:

skriven

Kul att hitta fler härliga bloggar!
Du har helt rätt!
Jag vaknar nästan samma tid på helgen och kan aldrig somna om.
Och när man ska upp och jobba så vill man inget hellre än att få sova längre!

Svar: Välkommen. Kul att du tittar in och även ger kommentarer :)
Frk M

2 Susanne:

skriven

Jag behöver oxå rensa ur mina garderober.
Sv: Icebugsen var lätta. Jag fullkomligt forcerade fram på min väg till mitt arbete ;)

Svar: Jag borde ägna mig mer åt det.. men tar något skåp i taget sådär. Egentligen borde man ta varv två så fort man är klar så kanske man får ytterligare utrensat :o
Tack för recensionen. Ska kolla upp dem :)
Frk M