Måndag

En kommentar
Tänk så var det måndag igen. Du var ju här nyss...
 
Idag blir det en fullspäckad dag. Möte med leverantör om icke fungerade funktionalitet idag med. Tyvärr med samma leverantör. De har stoooora problem just nu och det spiller ju naturligtvis över på oss kunder. Sånt blir jag galen på. Kanske kan jag dra i några trådar högre upp i firma men det vill jag inte förrän det verkligen behövs då de inte är inkopplade på projektet i sig.
 
Ytterligare ett planeringsmöte på eftermiddagen i samma projekt. Dessutom behöver jag förbreda en tripp till GBG över dagen imorgon.
 
Efter jobb så är det träning som gäller. Den ska jag hinna med då träning uteblir imorgon.
 
Det är inte bra att ha ångest över hur man ska få dagen att gå ihop med resten av alla uppgifter man har redan innan man börjar dagen...
 
1 kolonilotta:

skriven

Låter som du behöver en extra "dagens må bra" idag!
Kram!

Svar: Ja idag har allt gått på högtryck. Men nu sitter jag hemma nyduschad i morgonrock och kan fortsätta med lite jobb så jag är på banan i alla fall :)
Frk M