stiernholm.com - en webbsida att spana in!

Kommentera

För  lite över ett år sedan kom jag över en bok som är skriven av David Stiernholm och heter Klart - bli superstrukturerad på 31 dagar!. På en månad skulle man alltså bli strukturerad. Jag följde boken under hela Januari 2014.  Nu är det ju så att jag redan är ganska strukturerad men man kan alltid förbättra sig. Resultatet är inte mindre arbetstid men jag hinner göra mer och håller ihop både mig själv och uppgifter.

Nåväl, i samband med att jag kom över boken kom jag också i kontakt med webbsidan

stiernholm.com . En sida med bra tips!

Vidare är det också ett consulting företag. David är också föreläsare, utbildare etc. På sidan kan man registrera sig för ett nyhetsbrev och det finns en blogg att följa. Man kan också köpa hans böcker.

Jag måste säga att jag rekommenderar verkligen både webbsidan och litteraturen. Någon föreläsning eller utbildning har jag inte haft förmånen att gå på ännu. Litteraturen är lättläst och väldig bra upplagd. I boken jag läste för ungefär ett år sedan så man hinner ta till sig och prova metoder.

Vad stannar? Ja alla metoder passar inte alla i jämt. Många metoder har jag kvar för att skapa effektivare struktur. Jag har också några metoder som jag ska prova på nytt.

Så vill ni ha goda tips - spana in stiernholm.com !

Boken som jag älskar och har rekommenderat till många: