Veckan resultat & gårdagens måbra

En kommentar
Usch jag mår inget bra. Natten till igår sov jag dåligt som ni vet. Hade kramp i ben, fötter, ländrygg och sen under gårdagen hela bålen. Antingen blir jag svinsjuk eller så är det stress som blommar ut i kroppen. Jag förmodar att jag får se. Igår åkte jag därför hem efter jobbet istället för att träna och låg bara på soffan. Bloggade inte ens. Så gårdagens måbra var att släpa alla måsten och bara ligga på soffan.
 
Inatt har jag sovit bättre men bålen är fortfarande som i kramp och hela kroppen är öm. Vad jag än gör är det som att förflytta berg. Motståndet i kroppen är maximalt :(
 
Veckans resultat då? Jo -0,8 kg tror jag... vågen var också på knepigt humör och angav fyra olika vikter. Bara hoppas jag valde rätt.
 
Träningen har jag dragit ned på. Det fungerar inte att träna 6 dagar i veckan när jobbet sätter fart. fyra är ock målet även om det bara kommer bli 3 denna vecka då jag skippade gårdagen.
 
1 MariaG:

skriven

Men det där lät inte bra! Nåt som ligger på lur, hoppas det bryter ut så du kan vila upp dig och bli av med skiten!
Bra jobbat med vikten!
Ta hand om dig nu!
M

Svar: VI får se vad blir av det. Bara hänga med liksom :o
Frk M