Veckans resultat - så segt

4 kommentarer
Veckans resultat är -0,5 kg. Har alltså gått ned det jag förra veckan gick upp. Det är ju bra men nu är det segt. Har alltså samma vikt som för 14 dagar sedan.
 
Det är inte å konstigt att det är segt då jag tappat fokus. Jobbet har ökat på. Jag slarvar både med mat och med måltidsordning. Träningen håller jag i även om jag fått minska ned den men 4 pass i veckan är inte dåligt.
 
Ny vecka då så kör vi på!
 
1 Cia:

skriven

Super att gå ner öht tycker jag som går UPP, hur mycket tänkte du gå ner?
Cia

Svar: Enligt min egen våg har jag 4 kg från min maxgräns. Enligt itrim ca 2... ett tag sen jag vägde mig men det brukar skilja ca 2 kg. Sen vill jag ha marginal förstås...
Vi satsar på fokus och alla minus är bra. Tids nog är vi där vi vill vara. Eller hur Cia?
Frk M

2 kolonilotta:

skriven

Kämpa på vännen!
Ibland är det motigt!
Jag blev av med mina kilon "ofrvilligt"
när jag hade en dålig period i livet!
Visserligen är det skönt att bli av med dom.Bara ett par kom tillbaka! MEN inget jag själv kan känna stolthet över eftersom jag inte gjorde det medvetet!
Fortsätt att kämpa!
Många styrkekramar!!


Svar: Kämpar och kämpar och ska nå dit jag vill!
Du ska inte känna som du gör... det är ingen rolig resa du gjort heller förmodar jag. Se till att trivas där du är och var stolt för den du är!
Frk M

3 Susanne:

skriven

4 pass i veckan är kanonbra. Du har nog hamnat på den berömda platån då ingenting händer, men håll ut snart går du ner igen. Har du mätt dig?

Svar: Jag vet är bra men ändå känns det som ett misslyckande... helt absurt!Platån skapar jag lite själv tror jag genom att inte hålla fokus till 100 %.

Mäter mig inte regelbundet. Midjemåttet på uppföljningarna på itrim.
Frk M

4 Mia:

skriven

Bra att du kämpar på. Jag är inne i en reseperiod och massa
jobb så det blir lite si och så med både träning och hälsosam kost 😔. Hoppas på att komma igång igen snart. Kram

Svar: Vet du inte är så inne på måltidsersättningar men de är guld då man reser så länge men inte ska representera då förståss :)
Frk M