Helt otroligt

4 kommentarer
Jag har senaste veckan ätit efter varierat som jag nämnt tiidgare. Det har blivit 2 itrimshakes och sen 2 måltider. Måltiderna har varit lätta och förutom dem är det bara en kopp kaffe som intas. Jag ligger på max 1000 kcal per dag. I helgen som gick fuskade jag med lite ost och vin men det totala kaloriintaget denna vecka borde ändå vara väl inom marginalen.
 
Dessutom har jag sedan nyår tränat 6 dagar per vecka. Så då bör marginalen vara ännu större även om man inte ska ta i när man räknar förbränning på olika träningspass.
 
Så vad blev resultatet denna vecka? Jo -0,1 kg. Det är ju bara förretfullt!
 
1 MariaG:

skriven

Ja fy så deppigt, man kämpar och kämpar men får så lite tillbaka :-(
jag som hade 0,5 kvar.....har ju trappat upp maten nu och jag kan ju säga att nu är det mer....men nu ska jag ha semester så resten börjar jag med första dagen i värmen ;-)

Svar: Men inte ska du ta måltidsersättningar på semestern... eller?
Frk M

2 Cia:

skriven

Känner så väl igen mig men vet att raset kommer när man minst anar det, troligtvis nästa gång du väger dig!
Cia

Svar: Jag får hoppas det Cia! Annars behöver jag hjälp på många sätt.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Haha nej, Frk M så illa är det inte ;-) men thaimaten och all motion jag kommer utöva där i värmen blir ju som en fortsättning på min "dietresa" jag har aldrig gått upp i vikt i Thailand utan snarare tappat i vikt :-D
M

Svar: Trevligt. Jag har aldrig varit i Thailand. Om du skulle rekommendera något ställe vad skulle du säga då?
Frk M

4 MariaG:

skriven

Jag gillar Khao Lak :-D sen är det så olika vad man vill ha ut av resan...Bangkok är ett måste att ha besökt men där räcker med några dagar på hemvägen, men läs gärna min Thailandsblogg....
www.thailandsbilder.blogg.se
Alla resor är tyvärr ej med men några :-)

Svar: Ok, jag ska spana in den :)
Frk M