Ny vecka nya chanser

En kommentar
Så har vi ny vecka. Längesedan det var en hel 5 dagars arbetsvecka. För min del ska jag hålla den till 5 dagar! Veckan ser relativt lugn ut så här långt vilket är skönt.
 
Planen idag är att jobba och sen träna på itrim.
 
Maten jag äter är varierat. Dvs två mål itrim och två mål mat samt kaffe på morgonen. Tyvärr lite vin då och då också. Idag blir det:
Frukost - itrim shake och kafe
Lunch - spenatsoppa och ägg
Mellis . itrim shake
Middag - Jo det blir nog spenatsoppan igen :)
 
I helgen som gick fuskade jag med vin och ost. Det slog direkt på vågen kan jag lova. upp 0,9 kg! Vi får se hur det slår på veckovägningen.
 
Funderar på att låta bli vinet nu 10 dagar till att börja med och se vad som sker på vågen. Kanske skulle jag köra strikt med itrim en period... ska fundera och i så fall försöka få till en tid på itrim först.
 
1 MariaG:

skriven

Mums för spenatsoppa!!

Men oj 0,9 för lite vin!

Det är ju frågan om det är värt det ;-)

M

Svar: Kan tänka mig att osten också gjorde sitt... vi får se vad resultatet är på torsdag :)
Frk M