Pension

2 kommentarer
Jag har en sådär 20-25 år kvar... kanske 30 om utvecklingen håller i sig. Tror ni jag kan ansöka om att få gå i förtid? Idag skulle det behövas.
 
 
1 Cia:

skriven

Ibland vill man verkligen bli pensionär nu. Har inte så långt kvar innan jag kan gå (2 år) men det blir nog till att jobba 8 år till. Sedan ska jag...

Svar: Verkligen, det är ju inte så att man inte trivs. För det gör jag och jag tycker om att ha mycket att göra men ibland vill man bara bort lite och kunna bestämma över tiden själv.
Frk M

2 Sanna:

skriven

Tror vi kommer få jobba till minst 70 om det "nya" systemet ska hålla för oss ...
Jag kan dock tänka mig att gå i pension redan nu hihi känns som det akulle behövas här med ;)
Kram

Svar: haha ja eller kanske aldrig... laddar på egen hand så mycket jag kan och tänker struktur och placeringar. Fast när man som jag jobbar som en tok så vet man väl inte vad man vill göra sen. Lite som nu om man har lite tid så blir man stressad över det med.
Frk M