Så vad blev det av denna söndag?

En kommentar
Jo jag:
  • pratade med en vän på morgonen eller jag chattade
  • har slöat
  • budade på en ny topp på tradera som jag vann
  • sålde en topp och ett par skor på tradera
  • lade ut lite nya objekt/annonser på tadera
  • bäddade rent
  • tvättade
  • lagade en köttfärssås (snart är frysen tömd så jag kan frosta av den)
  • klurade ut vad jag ska ha för åkkort i London då jag inte har någon chaufför denna gång
  • påbörjade min londonguide (jo jag gör min egen efter vad jag vill göra)
  • jobbade en stund
  • tog ett bad
  • säkert något mer som jag nu glömt

 

Ändå känns det som att jag gjort ingenting denna regniga dag. Nu blir det lite film.

 
1 kolonilotta:

skriven

Låter som du har hunnit med en hel del.
Visst är det underbart att krypa ner i en renbäddad säng! :)
Det får vi också göra ikväll.
Även fast vi alltid varit nöjda med beslutet att kasta ut badkaret för att istället ha en stor dusch så kan jag, dagar som denna, när man kommer utifrån och är genom frusen, helt klart sakna badkar!
Men bara då!
Jag har inget som helst tålamod och kan inte slappna av länge nog för att hinna ligga mer än max 5 min. Haha...rastlös som med allt annat!


Svar: Japp det är bland det bästa som finns med nytvättade lakan.
Badkar skulle jag inte kunna leva utan. Älskar att krypa ned i varmt vatten och koppla av.
Frk M