Antipasti - ett buzzadorinlägg

Kommentera
Igår var jag på middag och jag stod för mingelplocket med antipasti från Zeta som jag fått äran att prova som buzzador. 
 
 
 
Jag kompletterade själv med parmesanost, minimozzarella och salami.
 
Sen tidigare hade flera av oss provat crostini och tapenade och visste det var goda. Jag använder dem båda regelbundet och kommer så att fortsätta. Alla sorter fick med beröm godkänt i sällskapet som bestod av 7 personer mellan 20 och 60 år. För mig imponerade creme paprika och halkidiki oliverna. De kommer jag definitivt börja köpa när jag ska ha lite plock och mingel.
 
Parmesanen jag kompletterade med kom från Zeta och fick gott betyg. Jag hade kunnat tänka men lite mer sälta i den men håller med om att den var god och kommer köpa den igen. Minimozzarellan är ju minimozzarella! Den har jag ofta hemma. Salamin var inte från Zeta men fick den också bra betyg. 
 
Vi hade en rolig kväll med 4 ungdomar omkring 20 och 3 lite äldre... en lördag med massor av skratt och sällskapsspel. En av det roligaste buzzningarna jag har gjort!